1. تا حالا تقلب یا کار خلاف کردی؟ ( یکیشو توضیح بده) 

اگه از نوع تقلبای مدرسه بگیم آره کلی &_& ولی یکی ازخلاف های دوست داشتنیم تودوران ابتدایی بود ,وقتی منو دوستم مسئول بوفه مدرسه بودیم و... بقیش فک کنم مشخصه XD

 

2. توی واقعیت بقیه فکر میکنن چه چیزی در موردت حقیقت داره که اشتباهه؟ (در مورد چه چیزیت اشتباه فکر میکنن)

خب این شاید زیاد باشه، یا حتی کم، همه درمورد شخصیت آدم یجور فکر میکنن

مثلا گاها یکی از دوستام(البته قبل از صمیمیت) میگفت مغروری ، ولی راستش مغرور نیستم فقط گاها نمیتونم زود گرم بگیرم

 

3. بدترین چیزی که تو مدرسه شنیدی از کی بوده و چی بوده؟

اینکه یه دنیا جواب داره @__@

فقط آخرینشو بگم بگذریم دیگه بد نشه :/

این اواخر رفته بودیم بای گرفتن کارنامه برای ثبتنام کنکور مدیرمون رو بهمون کرد وگفت:این چه ریخته باهاش اومدین مدرسه :/

ناگفته نمونه چندان ریختی نبود :/عجیب عجیب ساده بود فقط چون چادر نداشتیم -_- 

 

4. تاسف بار ترین خاطره ای که الان یادت میاد؟

نمیدونم چرا هیچی یادم میاد؛ نه که نیست ها نه، ولی یادم نمیان

 

5. اگه به مدت یه ماه جنس مخالف بودی چیکار می کردی؟

من همیشه دوست داشتم کاش پسر بودم، ولی اگه ی مدت بود خب نمیدونم @_@زندگی عادی پسرونه D:

 

6. آخرین خواب ترسناکی که د یدی؟ 

خواب دیدم یکی از بهترینای زندگیم رو از دست دادم 

گریه میکردم ولی صدام درنمیومد، عجیب بود

 

7.کسی هست که پنهانی دوستش داشته باشی؟

نه :) 

 

8. چی یا کی رو هرگز نداشتی ؟

 

الان نمیشه بگم هرگز، چون هنوز کلی برام وقت هست به امید خدا 

 

9. اگه بتونی با بایست ازدواج کنی ازدواج میکنی؟

نمیدونم شاید آره شایدم نه. آره چون خیلی دوسش دارم *-*نه چون خب بدی هاشم زیاده

 

10. خانواده ات چه تعریفی از شخصیتت دارن؟ ( ازشون بپرسین)

خب راستش اونا اکثرا تعریف میکنن (تعریف از خود نباشه) همشون میگن (کلی) حرف گوش کنی دارم و احترام و... هیچی دیگه &_&

 

 

11. تا حالا کسی روت کراش داشته؟

 

فک کنم آره قبلا شده ، بچگیام شده XD ولی الان نمیدونم 

 

12.ورزش مورد علاقه ات ؟

من ورزش زیاد دوست دارم و کلا اهل ورزشیم(الان خیلی تنبلیدم -_-) والیبال هم که جاش تو قلبمه

 

13. بلدی ماشین برونی؟ 

بلدم ولی نه حرفه ای *_* میرونم حتما

 

14 .نزدیک ترین شخص بهت کیه؟

همه هستنولی هیشکی نزدیکترین نمیشه . هکی خودش ب خودش نزدیکه

 

 15.چجوری میخوابی؟ ( حالت خوابت چیه؟ )

خیلی آسوده و راحت XD همیشه یه دستم زیر بالشه و... 

 

16. اگه حیوون بودی چی میشدی؟

 

نمیدونم ولی یه لحظه خرس اومد ب ذهنم *_*

 

 

17. فست فود یا غذای سالم؟

 

بدون شک غذای سالم 

من کلا با فست فود میونه خوبی ندارم 

 

19. تا حالا کلاه سرت رفته ؟ ( تعریف کن )

نه شاید 

 

 

20. دوست داری جای کسی زندگی کنی؟

خب نیشه گف آره 

میخوام جایه کسی باشم که مثل من باشه +ویژگی های و چیزایی که من دوست دارم داشه باشم رو، داشته باشه

 

 

 

به روم نیارین که بیشتر جوابام تو دوراهیه @__@

منبع ^_^